KOKAD.EE | KKK

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saan oma profiili nähtavaks teha?

Palun logige oma kasutajaga sisse ja klikake paremal üleval nurgas oma kasutajanimele, siis Kokakontole ja siis üleval paremal nupule Peidetud. Seejärel on Teie profiil ja toidud kõigile nähtavad ja olete valmis tellimusi vastu võtma.

Kuidas on toidud pakitud?

Kõik Kokad.ee keskkonna vahendusel tellitud toidud toimetatakse Teieni uutes ühekordseks kasutamiseks mõeldud pakendites. Pakendid erinevad vastavalt tootele, kuid pakendid on alati suletud ka Kokad.ee logodega kleebistega.

Kas ma saan tellida ka seda toitu, mida ma menüüst ei leia

Jah. Kui kokk on märkinud oma profiili alla, et teeb toite eritellimisel, saate paluda kokal teha endale meelepäraseid toite või küpsetisi.

Kuidas ma oma tellimuse kätte saan?

Kokad.ee keskkonna vahendusel toite tellides, saate valida kahe erineva kättesaamismeetodi vahel:
Lähete toidule ise koka poolt määratud aadressile järele. Iga koka profiili juures on nii GPS kordinaadid, kui ka tavaaadress, kuhu saate oma tellimusele järele minna. Toit toimetatakse Teieni kulleri vahendusel. Sellisel juhul arvutab meie süsteem koka ja teie omavahelise kauguse ning lisab transpordi maksumuse Teie tellimuse hinnale. Juhul, kui kokk pakub oma transporditeenust, või tasuta transporti, siis pakub ta selle teile tellimuse vormistamisel ise välja.

Kas saan minna süüa ka koka juures?

Mõned kokad pakuvad võimalust minna ja süüa koka enda juures. Paljudel juhtudel on sellisteks kohtadeks turismitalud ja erinevad kodukohvikud.

Kui kaua läheb peale tellimuse esitamist toidu valmimisega aega?

Iga toidu kirjelduse juurde on märgitud valmimisaeg. See aeg tähendab, et peale seda võite toidule järele minna või hakkab toit kulleri vahendusel teiepoole liikuma.

Proovin registreeruda, kuid mu telefonile ei saabu millegipärast SMS´iga parooli. Mida teha?

Kui te ei ole kahe minuti jooksul peale „Saada mulle parool“ nuppu vajutamist saanud koodi SMS´iga, siis vajutage uuesti „Saada mulle parool“. Kui te millegipärast ikka lühisõnumit oma telefonile ei saa, siis palun võtke ühendust meie klienditoega.

Kuidas ma oma tellimuse eest tasuda saan?

Saate tasuda pangalinkide ja krediitkaartide vahendusel. Kui lähete toidule ise järgi või juhul, kui kokk pakub oma transporti, siis saate tasuda ka sularahas.

Kuidas ma saan kokaga ühendust võtta, kui toit millegi pärast viibib?

Peale tellimuse kinnitamist, näete Teile tellimust täitva koka telefoninumbrit ning siis saate täiendava info vajadusel kokaga ka telefoniteel ühendust võtta.

Kas ma saan oma tellimuse tühistada?

Jah, saate oma tellimuse kokaga kooskõlastades tühistada.

Kui ma tahan Kokad.ee keskkonnas oma toite müüma hakata?

Palun täitke koka registreerimisvorm ja järgige juhiseid.